marți, 20 august 2013

Elevii participanti la tabara internationala de limba engleza de la Dublin City University ne-au impartasit experientele lor cu o zi inainte de intoarcerea in tara!

Incantati de experientele traite in cele doua saptamani petrecute in tabara de la Dublin, elevii participanti le-au transmis partenerilor nostri impresiile lor. Chiar cu o zi inainte de intoarcerea in tara, copiii au tinut sa le transmita multumiri irlandezilor, fiind incantati de excursiile, activitatile si cursurile incluse in program.
Intreaga tabara a fost un succes, iar elevii au plecat cu promisiunea de reveni, poate chiar vara ce urmeaza, intr-o tabara in Irlanda.

"Cand am ajuns in tabara de la Dublin am crezut ca imi va fi greu sa ma integrez, dar toate nationalitatile au reusit sa comunice intre ele si sa se imprieteneasca datorita activitatilor interactive incluse in program. Am reusit sa-mi fac prieteni noi din toata lumea, nu numai de la scoala la care invat in Romania, si m-am imprietenit chiar si cu  membrii staffului. Mancarea a fost excelenta, totul bine organizat, iar toata lumea prietenoasa.
Profesorii pe care i-am avut, Melissa, Lukasz si Larisa, sunt foarte buni in meseria lor, dar si niste oameni minunati. Trebuie sa le multumesc lui Paul, Bobby si Alison pentru calmul de care au dat dovada si pentru modul in care au reusit sa multumeasca pe toata lumea. Excursiile din tabara de care am fost cel mai mult impresionata au fost la Belfast si Gradina Zoologica, dar la fel de mult mi-au placut excursiile la muzee sau la Colegiul Trinity, cea mai renumita Universitate din Irlanda. Sunt incantata de faptul ca am invatat mai multe despre cultura celtica si cred ca modul irlandez de gandire este minunat.
Imi doresc sa fi vizitat plaja, dar nu mai conteaza. Ma voi intoarce anul viitor si nu cred ca voi uita vreodata aceasta experienta. Iubesc oamenii pe care i-am cunoscut si locurile pe care le-am vazut. Irlanda este taramul perfect pentru minti si inimi deschise." Anita

O tabara de vis
" Vizita mea in Irlanda a fost de vis! A fost cea mai frumoasa tabara de vara in care am fost pana acum. Atat profesorii de engleza, cat si personalul din campus, au fost draguti si de mare ajutor. Cursurile de limba engleza au fost interactive, interesante si mi-a facut placere sa particip la ele. Activitatile, de asemenea, au fost diversificate si distractive. Am participat la activitati sportive, ne-am uitat la filme in limba engleza si am inotat la piscina. Am avut parte de multe excursii in care am vizitat locuri noi, frumoase si am avut timp liber pentru cumparaturi. Acum este randul vostru sa aveti cea mai frumoasa tabara scolara in Dublin. Aici nu suntem doar elevi si profesori, suntem o mare familie." Ruxandra
Experienta mea in tabara de la Dublin City University, vara 2013

Experienta traita in aceasta vara in tabara din Irlanda a fost minunata. Am invatat o multime de lucruri noi. Am fost in centrul Dublin si am vizitat multe muzee. Weekendul a fost si mai frumos, am fost in excursie la Belfast, unde am vizitat cele mai importante atractii turistice si am facut cumparaturi pentru cei dragi. Cadourile vor fi cu siguranta apreciate. Despre cazare, numai de bine. Mi-a placut foarte mult pentru ca am fost cazati fiecare intr-un apartament. Mi-ar placea sa ma intorc aici!" Sara