joi, 26 iulie 2012

Jurnal de tabara - partea I. Tabara de grup la NEW YORK - Seton Hall University, 23 iulie - 5 august 2012

Dragi parinti,

Va trimitem cele mai calde salutari din NEW YORK, unde vremea este excelenta, iar buna dispozitie la cote ridicate.

Dupa doua zile de acomodare, atat cu fusul orar, cat si cu programul din campus, va scriu cateva randuri pentru a va anunta ca suntem bine, sanatosi si, cel mai important, voiosi! :)

Duminica am avut un zbor fara probleme, serviciile la bord fiind foarte bune. Am fost intampinati in campus cu zambetul pe buze si, imediat, am inceput procedura de cazare.

Avand in vedere ca era tarziu, iar unii dintre noi nu dormisera mai bine de 12 ore, am ajuns in lumea viselor in cateva minute dupa amenajarea camerei.

A doua zi, luni 23 iulie, copiii au sustinut testul de limba engleza pentru repartizarea in clase si s-au bucurat de activitatile din campus (Scavenger Hunt, dans, frisbee), iar seara au luat parte la Welcome party in stil american: Cowboy & cowgirls were asked to bring out their swagger, Atitudine "wild, wild west! ".

Au cantat, au dansat si s-au simtit bine.

Marti a fost ziua cea mare! Prima intalnire cu NEW YORK, "The city that never sleeps!", NE-A TAIAT RESPIRATIA.

Ne-am rasucit capetele dupa zgarie nori si am ramas impresionati de forfota continua a orasului, de diversitatea etnica si culturala.

Prima oprire a fost pe Wall Street, unde nu am putut rata o sesiune foto cu faimosul taur, ne-am indreptat apoi spre districtul financiar, la Bursa Valorilor si Federal Hall, unde statuia lui George Washington a gemut sub greutatea grupului vesel din Romania!

Sursa foto
A urmat apoi o vizita la Ground Zero, unde pe ruinele World Trade Center se construieste un turn ce va depasi ca inaltime Empire State Building.

Acolo am avut free time, iar copiii au putut sa se bucure de spiritul viu al orasului. Vizita noastra nu s-a incheiat aici, am continuat calatoria la Times Square, faimoasa piata, plina cu restaurante, magazine si reclame stralucitoare care iti furau privirea si admiratia.

The timing was perfect! Soarele apunea, asa ca seara ne-a prins in centrul orasului. Am concluzionat la unison,  NEW YORK-UL ESTE FANTASTIC!

Pentru ca ne-am intors atat de incantati, vrem sa repetam experienta si astazi, Times Square, Broadway, Central Park here we come!

O scurta recapitulare: cursurile se tin dimineata intre orele 09:00 - 12:00, de luni pana vineri, apoi avem activitati sau excursii, in functie de program.

Excursii de jumatate de zi avem marti si vineri, iar sambata si duminica de o zi.

Luni, miercuri si joi se desfasoare activitatile in campus, bineinteles, la cererea copiilor si, cu acordul meu, putem merge sa vizitam New York-ul impreuna cu un lider din staff-ul american.

Sursa foto
Vom merge saptamana viitoare la un parc de distractii, Six Flags Amusement Park, iar eu intentionez sa le programez un meci de baseball si un musical pe Broadway (sa simta intr-adevar spiritul american).

Vom afla saptamana asta daca dorinta noastra se poate transforma in realitate!

Vineri avem un sarbatorit si intentionam sa ii facem o surpriza, deja i-am pregatit un cadou la care nu se asteapta!

VOM AVEA O VACANTA DE NEUITAT!

Va tin la curent cu noutatile din campus, in masura in care imi permite timpul!

Cu respect,

Ileana Luciana Toma - Group Leader tabara de vara New York, Seton Hall University